مالیات بر درامد در قبرس
نوشته شده توسط : صبا


مالیات بر درامد در قبرس
ترازو مالیات بر درآمد در قبرس شمالی بسیار اندک ( 10 درصد ) میباشد و همین مورد موجب گردیده تا چگونگی معاش با همین مبالغ درآمدی، رضایت ویزا کاری قبرس شمالی نصیب و بهتر باشد.
بقیه مزایای مشاغل در قبرس شمالی
در شکل یافتن فعالیت دارای اعتبار در قبرس شمالی و شروع همیاری با کارفرمای قبرسی، می توانید مزایای ذیل را از دولت قبرس شمالی طلب نمایید:

بیمه‌ی درمانی
بیمه‌ی قدمت
محرک سالیانه
یاری‌های بازنشستگی
migration-to-northern-cyprus-20
استخدام در شرکت های تجاری ، مالی و تکنولوژی
مشاغل مایحتاج در قبرس شمالی
مشاغل مایحتاج در هر کشوری، بستگی به نیاز به عبارتی جامعه و شرایط جغرافیای آن مملکت دارااست.

قبرس شمالی با داشتن سواحل قشنگ، طبیعت دیده نشده، اقتصاد رو به رویش، دانش کده‌های میان المللی، هتل‌های 5 ستاره، کازینوهای مجلل و لاکچری و … در مشاغل متعددی مستلزم پرسنل میباشد که به دنبال به بعضا از آنان اشاره میکنیم :

کارها توریسم
کارها صرافی
هتل داری
خریدوفروش ملک
کشاورزی – دامداری
رستوران و توشه
ساختمان سازی
منطقهی آکادمیک و دانشکده
مارکتینگ و IT
عمل‌های مالی
صادرات و واردات
دفتر ها سرویس ها جهانگردی
مورد ها بالا تعداد یه خرده از مشاغل میباشد در حالی که هرمورد از موردها فوق هم دربرگیرنده تعدادی عمل در ذیل شاخه‌های خویش می باشند.
موقعیت فعال سازی بیزینس در قبرس شمالی
آغاز مورد نیاز میباشد بدانید که در قبرس شمالی به دو طریق می‌اقتدار تصویب کمپانی را اجرا بخشید:

احداث یک کمپانی تازه با اسم و خصوصیات نو.
برای بهره‌برداری اینگونه بیزینسی حدود 7 الی 10 روز کاری فرصت نیاز میباشد.

خرید و به کار گیری از یک بیزینس که از گذشته تصویب گردیده و شغل داشته میباشد.
معمولا برای آغاز عمل در اینگونه شرکتی 24 ساعت فرصت کافی میباشد.

گرچه ممکن میباشد ضوابط مربوط به فعال سازی یا این که جابجایی بیزینس خویش به ‌میهن قبرس شمالی به حیث سرگردان کننده و مشقت بار رسد، ولی با درک کردن آنها و اخذ مشورت کردن از کارشناسان خبره در همین مورد، میتوانید مبنی بر ضوابط قبرس شمالی، شغل در تجارت خویش را استارت نمائید.

نکته‌ی قابل توجهی که پیش از فعال‌ساز‌ی بیزینس خویش در قبرس شمالی می بایست در لحاظ بگیرید این میباشد که پژوهش ها بازار شغل به خواسته نظارت تقاضای جنس یا این که سرویس، مجال‌ها، هزینه‌ها، جذب مشتری و … به صدق صورت پذیرد.

شما برای فعال سازی بیزینس و بیزنس خویش به دست کم دو نفر نیروی انسانی نیاز دارید؛ که نیاز میباشد یکی‌از این اشخاص نیروی ساکن مرزوبوم قبرس شمالی باشد. همینطور دو نفر از مهم ترین عده ای که در اولِ عمل به وجود آن ها نیاز میباشد، حسابدار و نماینده قانونی می باشد.

حسابدار کمپانی عالی میباشد از اشخاص ساکن قبرس شمالی گزینش خواهد شد؛ تا به حالت و هزینه‌های مایحتاج برای احداث بیزینستان مهاجرت کاری به قبرس شمالی  واقف باشد.

همینطور ارائه‌ی یک اپ که مشمول معیار سرمایه، ساختار مدیریتی، واحد سنجش سهام هر شخص، صاحبان سهام، مستنداتی مبتنی بر همت کمپانی، نیازهای کمپانی، شغل جلو رفتن کمپانی و … باشد، الزامی میباشد.

یک نکته‌ی بسیار اساسی در قانون ها مرزوبوم قبرس شمالی برای احداث بیزینس درین مملکت این موضع می باشد که در‌صورتی‌که کار بیزینس شما در مورد املاک و مستغلات و یا این که ساختمان سازی باشد، نیاز میباشد که مسلما 51 درصد از سهام کمپانی وابسته به سهیم قبرسی و 49 درصد آن وابسته به شخص فرنگی باشد.

در حالتی‌که در روند بهره برداری کمپانی قصد به کارگیری و منفعت‌مندی از املاک غیر منقول به اسم کمپانی را نداشته باشید، کل سهام داران و مدیران کمپانی، میتوانند ملیت فرنگی داشته باشند.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: